Offerdalsryttarna

Alla inlägg under juli 2012

Av celine& malin & linn - 12 juli 2012 17:04



 



   

hiss för glengordon schabraken så otroligt snygga fina och ja kan bara säga att jag ÄLSKAR dom !


 

     

Dagens diss går till De Niro stövlarna. Dem översta, vad är det för rymdskor? Foten är ju hur tjock som hellst. Nej dom är inte fina någonstans och dom längst ner typ cowboy skor ?!? huvva.


Av celine& malin & linn - 12 juli 2012 16:39

Hejhej ,

det strular med videon. men snart hoppas jag att jag får till det ! :D



// celineoldstraaand med sin egna blogg på www.celineoldstrands.bloggplatsen.se


aja ni får höra blogginlägget men GLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM inte att ställa frågor pusssss :*



  moooongo bild. men otroligt fin ponny jag har,

Av celine& malin & linn - 12 juli 2012 15:50

vi har fått frågor och kommentarer VARJE dag shit vad kul , gillar er grymt mycket och för att ni kommenterar så sjukt mycket ska ni få en videoblogg av mej :D

/ celineeeeee ! :D



 

jag och min EGNA ponny ;)

Av celine& malin & linn - 12 juli 2012 14:32

Tog en liten paus i städantet =)

Plus att de troligtvis går åska ute =(

Jag som är så rädd åskan =(


Jag är också så glad att de är så många som läser våran blogg =) de blir bara fler och fler som läser =)



Skoj


Nu ska jag nog fortsätta att städa och försöka glömma att de åskar ute



/Malin

Av celine& malin & linn - 12 juli 2012 12:45

hej hej! när jag kommer hem så kommer jag skriva vem jag är :). //linn

Av celine& malin & linn - 12 juli 2012 12:21

Först innan jag skriver om bettet så måste jag tala om att

igår hade vi 54 besökare

och än så länge idag är de 35 besökare


JÄTTESKOJ


Nu till bettet =)



Pelhambett



 

   Så här ser bettet ut =)


Detta bett som heter Pelham är ett skarpt bett jag tycker de är bra på starka hästar =)

Célines ponny Fanta har ett sånt här bett och jag red med de på min häst och min kompis häst Pållan som jag brukar rida ibland har detta...

Men man måste också ha 2 deltor som ska sitta i ringarna "Ska ta ett kort på Fanta i helgen nära så får ni se hur de ser ut på "


Många tycker olika vissa gillar inte detta bett och vissa tycker man inte ska rida med de bettet men dom hästar/ponnyn som jag ridit älskar detta bett och dom suger på de hela tiden och som med fanta hon blir mjuk i munnen och så suger hon på de och med ett annat bett kan hon bli lite tjurig med...


Om ni vill veta mer om detta bett sök då på Google på Pelhambett =)


Kan säga att på min Nordsvensk jag hade till henne tog de länge tills jag hittatde ett bett hon gilla och de var de här då jag och en vän tänkte att vi skulle prova och hon bara älskade de =) Hon sög på bettet som hon inte gjort på dom andra och hon var mycket roligare att rida =)



Vill ni veta något mer om utrustningar??


/Malin =)


Av celine& malin & linn - 12 juli 2012 12:11

Godmorgon på er eller godmidda eller vad man ska säga =)

Jag har varit vaken sen halv 12 =) skönt med sovmorgon..

Idag blir de att städa så jag är klar till imorgon då jag ska upp till Céline och fira hennes pappa som har fyllt 50 =)


Lovade att skriva om ett bett och tänkte göra de nu strax innan jag ska städa så de är klart =) ska bara hitte en bra bild på de bettet först =)


Jo jag vart jätte glad när jag såg att vi hade fått några frågor till frågestunden =) JÄTTEKUL 

Ni kan ju om ni vill läsa min egna blogg också men blir nog mest att jag skriver här men ska försöka skriva lite på den andra med =)


Malinanderssons.blogspot.com =)




 


Fina Terry min kusins blandras =) Visst är han fin??


/Malin =)

Av celine& malin & linn - 11 juli 2012 23:48




 


Då jag "Malin" Ska till Céline och hennes familj i helgen så tänkte vi att vi kunde ha en frågestund och ni får fråga på ända till Söndag på dagen någon gång då vi kommer svara på alla era frågor =)


Ni får fråga precis vad ni vill =)



Glöm ej till Söndag får ni fråga på hur mycket ni vill =)



/ Malin =)










Presentation

Vi är 3 tjejer som älskar hästar & Fota & Sjunga =)
Malin 24År
Céline 13år
Linn 13År

Vi är från Offerdal och därför heter vi Offerdalsryttarna =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards