Offerdalsryttarna

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av celine& malin & linn - 11 juli 2012 23:48




 


Då jag "Malin" Ska till Céline och hennes familj i helgen så tänkte vi att vi kunde ha en frågestund och ni får fråga på ända till Söndag på dagen någon gång då vi kommer svara på alla era frågor =)


Ni får fråga precis vad ni vill =)



Glöm ej till Söndag får ni fråga på hur mycket ni vill =)



/ Malin =)










Av celine& malin & linn - 11 juli 2012 23:07

Svar till: Thea


Vem av er har gjort headern?


Svar: De är Malin som har gjort den =)


Tyvär har jag inte en blogg men ska fixa en.. 

Skulle inte ni vilja lämna en kommentar på den någon dag?


Svar: Så klart vi kan göra de =)


Svar till: Isabell


Äger ni några hästar?


Svar: Céline äger en Svensk ridponny som heter Fanta

Malin har ägt en Nordsvensk Travare men tråkigt nog fick tas ner den 7 Oktober 2011

Linn äger ej någon häst/ponny hon går på ridskola




/Malin

=)

Av celine& malin & linn - 11 juli 2012 22:51

Vet att Céline redan har skrivit men jag vart riktigt glad när ni hade kommenterat och vart varm i hjärtat när en skrev så här:  Ni har verkligen en superfin blogg. Fortsätt skriv,Ni gör min dag =)

Tack för den fina kommentaren Sandra =)



Jag har nu varit hemma en stund och ätit en macka och lite saft =)

Jag har då följt med min vän Coco eller Cornelia som hon heter men kallar henne coco till stallet och då fick jag rida ut med hennes fina Nordsvensk Pållan och de gick så himla bra =) Hon gick jätte bra i form och var fin i munnen lite stark i vänstar men släppte till och från och vi skritta mest men trava lite och hon jich super fin =) och tog lite galopp med och gick in i en jätte fin galopp och jag vart så nöjd =) En duktig tjej =)

men sen mot slutet av turen började hon små halta =( hoppas hon inte haltar imorgon utan de kan ju bara varit en sten som gjort illa henne eller något annat hoppas vi....


Jag tänker på vettan mycket när jag rider och saknar hennes galopp och trav och hennes tölt som hon gick in i ibland när hon var som piggast


jaja lova att skriva om bettet jag gillar på starka hestar imorgon =)


/Malin

Av celine& malin & linn - 11 juli 2012 20:39

hejhej ,

åh vad söt ni är fått 2 frågor och 2 kommentarer och har svarat på dom och kollat in eran blogg :D :D :D

som ni märker har linn inte bloggat men hon kommer hem imorgon från stugan och då kommer hon lungt blogga.


idag har jag ridit och badat och haft det mysigt.

nu ska vi se på film eller blogga ;)

men vi hörs i kväll eller något




puss :*

 

Av celine& malin & linn - 11 juli 2012 17:46

Roligt att så många läser våran blogg =)

21 har läst idag änså länge =)

och 29 läste igår =)


Så himla roligt =)




Ska snart byta om till ridkläder och följa en vän till stallet och rida lite och äta på Handlarn =)

Pållan heter hon som jag ska rida vad jag vet nu i allefall =)

Hon är en Nordsvensk travare och är 18år gammal men känns som en 3åring ibland =) 

Hon är en snäll dam och en pigg dam men underbar att rida =)

Passade henne för ca 2 veckor sen då hennes ägare åkte till Gotland på semester och jag och Pållan hade så skoj.. Vi red i skogen mycket och red och badade lite =)


Nä nu ska jag snart gå ut till tvättstugan och hämta tvätten och sen byta om =)

Imorgon blir de att fortsätta att städa och imorgon ska jag bli klar =)


 

Här är fina Pållan


/Malin

Av celine& malin & linn - 11 juli 2012 13:28

Idag blir de en tråkig städ och tvätt dag =(

Jag gillar inte alls att städa men de måste göras...

Och så vaknade jag för ca en halvtimme sen jag som inte skulle sova så länge idag men men så blev de....


Funderar fortfarande på vad jag ska skriva om här på bloggen ska nog skriva om ett bett jag gillar på starka hästar och jag bara älskar de bettet =)


Och så ska jag kanske rida på min väns Nordsvensk idag =)


Vad vill ni veta om för utrustningar???





/Malin

Av celine& malin & linn - 11 juli 2012 10:49

tjo.

jag ska ut och rida nu men jag lär väll uppdatera mera senare.

kolla in min andra blogg ;)

www.celineoldstrands.bloggplatsen.se <3



IKVÄLL GÖR JAG EN HISS & EN DISS <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 3 tjejer som älskar hästar & Fota & Sjunga =)
Malin 24År
Céline 13år
Linn 13År

Vi är från Offerdal och därför heter vi Offerdalsryttarna =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards