Offerdalsryttarna

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av celine& malin & linn - 26 juli 2012 20:41

Heej! Såg nu att jag glömde vem det var i från där det stog två veckor kvar det var jag


// LInn

Av celine& malin & linn - 26 juli 2012 20:22

Nu kommer de lite bilder från Célins pappas kalas och på fanta och från härnösand =) 


skriv vad ni tycker =)

 


                   Hemma hos Céline =)


     



                                                                      Från Härnösand =)

             

         

                                                                              


De finns mycket mer bilder på min mobil men nu kronglar de att he över till datorn så de kommer nogon annan dag =)=)=)




Vad Tycker Ni???


/ Malin =)


Av celine& malin & linn - 26 juli 2012 16:59

Heej!

Nu är det bara två veckor kvar innan jag böjar igen och rida på Tanne :) jippijippi :D

Och det är bara en månad kvar innan jag fyller år :)

Av celine& malin & linn - 26 juli 2012 13:21

 

Bilden rider jag Pållan i April


Har nu kommit hem från stallet eller betet är de ju =)

Red barbacka men hande barbackagjorden på ifall och de var tur för hon var ganska skvättig men de var nog mest för att hon ville jobba men de får hon inte riktigt än.. Hon ska skrittas några dagar sen ska hon få börja trava lite..


Hon smög också iväg mot min cykel och tog ena äpplet jag hade i min hjälm hihi go pållan =)

Hon står lös när jag gör iordning henne då man bara behöver säga oh eller stanna så står hon stilla men hon vet ju om att jag brukar ha med mig något gått när jag ska rida henne så hon tänkte vell att jag kan ju gå dit till Malins hjälm och kolla om de finns något gott =)


Efter jag ridit ca 20min så fick hon de sista äpplet och de gillade hon sen fick hon och Vinda sitt foder sen cyklade jag hem =)


Nu ska jag vila lite sen städa och diska..


/ Malin =)

Av celine& malin & linn - 26 juli 2012 10:31


Nu ska jag byta om till ridkläder och ta fram hjälmen och cykla iväg till Pållan och ut och rida en sväng barbacka =)

Ska bli så himla mysigt... Hoppas de inte brörjar regna bara...


Skriver mer sen när jag kommit hem =)


Bilderna är på Pållan =)


     



/ Malin =)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 3 tjejer som älskar hästar & Fota & Sjunga =)
Malin 24År
Céline 13år
Linn 13År

Vi är från Offerdal och därför heter vi Offerdalsryttarna =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards