Offerdalsryttarna

Alla inlägg under oktober 2012

Av celine& malin & linn - 21 oktober 2012 20:03

Nu är de så här att ni kanske har märkt att jag aldrig skriver längre... Jag skriver en hel del på min egna blogg och har fått många läsare där och jag ska nu sluta att skriva på denna blogg då jag ej hinner med 2 bloggar tyvärr =(

Ni får gärna börja läsa min blogg i stället malinanderssons@blogspot.com



Kan i allefall säga att jag har varit på 2 uppträdanden med min kör Caming Gospel och igår var vi på Gamla Teatern och de var så himla kul =)=)


Läs vidare om de på min blogg =)=)=)=)



JAG SLUTAR NU SKRIVA PÅ DENNA BLOGG SÅ FORTSÄTT LÄS 

 

GÄRNA PÅ MIN EGNA BLOGG  

 

MALINANDERSSONS.BLOGSPOT.COM

 

TACK FÖR MITT PÅ DENNA BLOGG =) JAG HAR ÄLSKAT ERAR KOMMENTARER HÄR NI ÄR SÅ FINA OCH GULLIGA SÅ FORTSÄTT GÄRNA SKRIV PÅ MIN =)=)=)

 

 

 

HEJ DÅ HOPPAS VI SYNS PÅ Malinanderssons.blogspot.com


 

 


 

 


   

 



// Malin =)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 3 tjejer som älskar hästar & Fota & Sjunga =)
Malin 24År
Céline 13år
Linn 13År

Vi är från Offerdal och därför heter vi Offerdalsryttarna =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards