Offerdalsryttarna

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av celine& malin & linn - 23 juli 2012 21:58

Nu är jag äntligen hemma i min lägenhet =) Har haft de jätte bra dagar i Härnösand och 1dag i sundsvall =)

Jag har inte kunnat blogga så mycket då jag inte hade ström i datorn och när jag skulle slriva från mobilen så dummade den sig bara =(


Gick på Härnösands Statsfest och såg massa olika bra artister =) kommer bilder senare när jag laddat upp dom mm =)=)

Igår var jag på hööks och kolla lite och gud vad konstigt de kändes att gå där och inte köpa något då jag inte har häst längre på flera år.. för förr när jag hade häst köpte jag alltid något där när jag for ner till sundsvall allt från en hovkrats till sadel...


Fick inträdet på statsfesten av min morfar och då vart jag glad =) jag fick ju se mina stora artister =) och i helgen blir de Yran vet ej än om jag ska gå båda dagarna eller bara en men vill gå båda dagarna då de är mina idoler på båda dagarna..



Vilka ska på storsjöyran???


/ Malin =)

Av celine& malin & linn - 23 juli 2012 18:49

Jag tycker mina bloggvänner ska blogga mera annars säger jag tack o hej och börjar blogga fett mycket på den hääääär bloggen

www.celineoldstrands.bloggplatsen.se :D :D :D :D :D :D :D 


/ celine ! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 3 tjejer som älskar hästar & Fota & Sjunga =)
Malin 24År
Céline 13år
Linn 13År

Vi är från Offerdal och därför heter vi Offerdalsryttarna =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards