Offerdalsryttarna

Alla inlägg under augusti 2012

Av celine& malin & linn - 27 augusti 2012 16:00

Förlåt för att jag inte skrivit på ett bra tag men jag skriver en massa på min egna blogg.. men ska försöka men jag vill veta vad ni vill att jag ska skriva om eller om jag ska lägga upp en massa bilder eller skriva om vilka hästar jag haft mm...


Tänkte för att de ska bli lite roligare för både mig och er göra en lista men måste hitta en bra också som jag gillar som är med både hästar och mig =)


Kan i allefall säga att idag har jag skrivit på anställningspapper så nästa vecka på Tisdag så börjar jag jobba och ska vara på ett dagis på storbarns avdelningen och dom är från 4-5 tror jag =)


Var också till stockholm föra veckan med en vän som heter Marika och vi var på Kryssning på 22 eller om de är på 24 timmar.. vi hade jätte skoj mm


här kommer några bilder från båten =)


   

Tja

Av celine& malin & linn - 26 augusti 2012 18:38

Heej!

Idag har jag städat och bakat chockladbollar   .

När mamma kommer hem så ska vi kolla på film   .

Imorrn så börjar jag skolan och vi börjar klockan 9.00 tror jag och slutar ganska tidigt för vi ska ha typ prata vad vi ska göra i veckan typ.   .


Men ni kan kolla i min egna blogg HÄR


//Linn 



Av celine& malin & linn - 23 augusti 2012 22:13

Hejhej!

Nu är jag tillbaka! Men kommeer försöka blogga lite mer här! :)

Jag vill säga en sak att det har hänt en sak på blogg.se iallafall på min blogg. t.ex:menyn är längs ner och allt är konstigt där just nu! Den som vet hur man gör  så kan ni gärna säga hur man gör!

Ni kan se på min blogg så ser ni vad som har hänt!

http://linnkajsakavat.blogg.se


//Linn

Av celine& malin & linn - 22 augusti 2012 23:02

Jag har varit riktigt efterbliven men ska försöka blogga lite här. till helgen såå drar man till matfors o tävlar så om ni ser mig , KOM FRAM !!!! :D

tänkte ge er en blogg video för nu funkar de men INTE IKVÄLL imorgon jag lovar skriver mer imorgon för nu ska jag krypa till sängen hihi puss:*

www.celineoldstrands.bloggplatsen.se

min snygga påånniiiii.

imorgon bloggar jag mera för nu vill mamma ha datan o jag ska sova för jag har varit ute och tränat 6 km utan att vila jag sprang känner mig grym hihi pussss:*


 

//CELINE


Av celine& malin & linn - 16 augusti 2012 16:39

Hejsan alla bloggläsare =) ser att linn tagit en paus här och celine skriver inte så mycket utan hon skriver mest på sin egna blogg så då vet jag inte hur jag ska göra jag skriver mycket på min blogg med och skriver nästan varje dag där och där kommer de upp mycket bilder mm...   men jag lovar att jag ska försöka att skriva här oftare då jag vet att de är några som fortfarande går in och läser .... Jag åker till stockholm nästa vecka och ska åka på kryssning med en vän och de ska bli så otroligt kul... Har ni åkt på någon kryssning någon gång?? jag har åkt flera gånger och de är lika kul som alltid och mysigt... och då har jag åkt med mamma och min syster men denna gång blir de bara jag och min vän marika =) att skriva från min mobil funkar ej den bara dummar sig... sen så är jag inte så van med denna blogg sida då jag har sen många år tillbaka varit på blogspot.com och älskar den sidan den är så lätt och blir bara bättre och bättre och man hittar allt mm...


Kolla in min blogg malinanderssons.blogspot.com 


på min egna blogg skriver jag om allt möjligt =) skriver mycket om hästar ridning mm =)


Nä nu ska jag nog fixa lite hos mamma i torvalla ska ta ett bad tror jag =)


/ Malin =)


P:S Om ni vill att jag ska vara kvar här så lämna en fin kommentar och vad ni kanske vill veta om mig eller bara är nyfiken på något =)=)

Av celine& malin & linn - 14 augusti 2012 14:01

Heej!

Jag tror jag behöver bloggpaus i denna blogg. Men jag bloggar mer på min egna blogg på: www.linnkajsakavat.blogg.se . Vi får se när jag kommer blogga på den här.

Celine och Malin har också en egen blogg och ni kan ju kolla i derar bloggar på:


Celins blogg:

http://celineoldstrands.bloggplatsen.se/


Malins blogg:

http://malinanderssons.blogspot.se/


//LINN :)

Av celine& malin & linn - 14 augusti 2012 13:59

Heej!

DET BLIR INGEN FRÅGESTNDEN  DET VART INGA SOM VILLE  SKRIVA PÅ FRÅGESTUNDEN!!


//linn

Av celine& malin & linn - 12 augusti 2012 21:59

Hejsan alla läsare... Jag har mycket funderingar i mitt huvud ljust nu... Jag vet inte om jag ska fortsätta att skriva här eller inte... Skriver mest på min egna blogg....

Vi fick i dag ett silver i handboll och var nära att få guld...

Nu är OS slut och Sverige fick 8 medaljer tillsammans 1 guld 4 silver 3 brons.. bra gjort Sverige och nu satsar vi på OS om 4 år igen :-) blir ju OS för handikappade nu och så klart ska jag se på de med :-) jag tycker dom är sjukt duktiga :-) jag har också inget imot människor som är handikappade för dom är lika mycket värda som alla andra människor..

/ Malin =)

Presentation

Vi är 3 tjejer som älskar hästar & Fota & Sjunga =)
Malin 24År
Céline 13år
Linn 13År

Vi är från Offerdal och därför heter vi Offerdalsryttarna =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards