Offerdalsryttarna

Alla inlägg under juli 2012

:-)

Av celine& malin & linn - 14 juli 2012 00:19

Såg att allt inte följde med på mitt senaste inlägg :-( jag busade med en kattunge :-) nu ska jag sova sovgott på er :-)

/ Malin =)

Av celine& malin & linn - 13 juli 2012 22:08

Är med vänner och har det mys skriver sen puss


Av celine& malin & linn - 13 juli 2012 21:31

Sitter hos lollo allså celines mamma och pratar en massa :-) celine är inte hemma hon är hos några vänner :-) imorgon får vi se om de blir ridning eller longskering av fanta :-) är ju fest här imorgon då celines pappa fyllt 50 :-) och då börjar de komma folk vid 2 :-) jo har också gosat och busar nu med en :-)

Av celine& malin & linn - 13 juli 2012 13:48

Riktigt skönt de var att duscha har ochså smörjt in mig då jag har exem som jag måste göra varje dag ändå..

De är lite jobbigt att man måste smörja in sig varje dag med en massa salvor eller ljust nu har jag bara 2 som jag använder nu =)



Nu är coco här en sväng och ska visa några låtar sen kommer mamma och då bär de av till kaxås till Céline





/ Malin =)

Av celine& malin & linn - 13 juli 2012 13:45

Alla läsare ni har vell inte glömt att vi har en frågestund till på Söndag så fråga på

Vi vill ha så mycket frågor som möjligt =)





FRÅGA PÅ =)=)=)






/ Malin =)

hm

Av celine& malin & linn - 13 juli 2012 11:02

Kul att vakna med att ena ögat är svullet och gör ont =(

De var svullet igår med men inte lika som idag och jag hoppas de går ner..

Roligt att vi fått fler kommentarer och har bara haft bloggen snart en vecka och de är så skoj =)

Och de kommer mer bilder då jag älskar att fota och då fotar jag allt som natur och djur =)


Ska ta med kameran upp till Céline idag så ska jag försöka fota lite när hon rider så får Céline fota mig =)

Och då lovar jag att de kommer upp mer bilder =)


Jag har ju också en till blogg där jag skriver själv malinanderssons.blogspot.com och där får jag inte lika fina och roliga kommentarer så då är jag mest här och skriver men kommer nog skriva på den andra också ibland =)


Här är en bild på min förra foderhäst Troy hade han nästan 1år och sen såldes han och jag hade inte råd att köpa han annars hande jag gjort de =)


 

Sista dagen jag red han =)



 

Céline fick rida han lite och han verkade gilla henne =)



 

Jag och Troy =) "Jag ser fokoserad ut " haha



 

Haha tycker om denna bild då han her ut tungan =)


Troy är ett Varmblod och gått på travet 



Vill ni veta mer om hästar jag haft på foder/medryttare/ägt????


/ Malin =)




Av celine& malin & linn - 13 juli 2012 10:35

VARNING VARNING ALLA NI SOM HAR HÄSTAR PÅ BETE!!!!
En utlandsregistrerad hästbuss har synts till i områden i Norrland (Jämtland, Västernorrland, Västerbotten) i samband med att hästar försvunnit spårlöst ur sina hagar! Bussen ska vara vit enligt uppgifter. Polisen är inkopplad i 2 mystiska försvinnanden! Håll koll på era hästar så de inte oxå "försvinner"!!! Vänligen meddela även polisen på 11414 om du ser något misstänksamt i din närhet!


sen vet jag också en som har häst hennes häst försvann bara så där och ingen har hittat den eller något ..



Försvunnen häst!
Vår älskade Mohikan försvann den 2;a juli från sitt sommarbete i Bleckåsen, västra Jämtland. Han är en 11 årig Rysk basjkir, 146 cm i mankhöjd.Har letat konstant i sju dagar nu, utan resultat.
Är det någon som vet något så snälla ring!





ÄR DET BARA JAG SOM BLIR SÅ IRRETERAD MAN SNOR FAN INTE HÄSTAR :s

Presentation

Vi är 3 tjejer som älskar hästar & Fota & Sjunga =)
Malin 24År
Céline 13år
Linn 13År

Vi är från Offerdal och därför heter vi Offerdalsryttarna =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards