Offerdalsryttarna

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av celine& malin & linn - 24 juli 2012 12:32

Jag har lite problem med att ladda upp bilderna från kameran till datorn men så fort jag fått till de så kommer bilder här =)=)



Bjuder på några andra bilder så länge =)


 

Var på en konsär i Ånge förra året och såg Dead By April dom var så grymma =)


 

Sen huvudnummret var ju Takida =)=) dom var grymma som vanligt =)=) Dom är bara så bäst



 

Sen förra sommaren var jag hos Céline och hälsade på så här är en bild som jag bjuder på =)

Hon badar i badtunnan och vattnet är kallt =)



 

Här badar Céline i sjön och vattnet var kallt så jag ville inte bada men följde med och tog lite kort =)=)


/ Malin =)



Av celine& malin & linn - 24 juli 2012 11:09

Nu håller jag på att lägga över alla bilder från kameran till datorn så snart kommer de upp en del bilder =)=)


Jag kan inte tänka mig att i söndags far de 1år sen terroataken var i Norge då så många dog =(

Sitter nu och kollar på reprisen på tv från i söndags då dom skulle minnas och hedra alla.. Och de är så bra och fina låtar på deras fina scen med stora hjärtan med massa blommor.. Jätte fina är dom..


Jag kommer ihåg för 1år sen då jag satte på tv och såg att de hade varit en bomb mitt i oslo och jag satt som fastklistrad i tv och sen efter bara någon timme ringer mamma och säger: Har du tven på? Jag:Ja dådå Mamma: Kolla på 1an 

och då bytte jag och fick höra de sem hände på utoya och jag rös i hela kroppen och vart ledsen och arg...

Kommer ihåg att jag vart jätte arg och fatta inte hur han bara kunde åka dit och säga att han var polis och sen börja skuta på alla och så såg man att många försökte att simma ifrån han när han sköt mot dom =( 

Jag läste om en tjej som har skrivit egen låt från denna dag och hon simmade i de kalla vattnet och hennes ena vän som simmade med henne vart skuten och dog =( och hon fortsatte simma tills de kom en båt allså en privat som var ute och åkte som tyckte att de kändes som att de inte stog rätt till på utoya och for dit eller inte så nära dom plockade upp några som simmade i vattnet..


Tänk vilket år dom som överlevde har haft ett jobbigt år.. Hon jag skrev om hon kunde inte gå till sitt jobb för minsta ljud som en bildörr stängdes hoppade hon till och vart rädd.. hon kunde inte jobba på ett halvår och hon har de fortfarande lite svårt att vara ute och höra ljud men hon kommer frammåt. men tänk alla andra som var med på de där allså vilket helvete dom har haft =(


Jag har läst några bloggar från norge som skriver om vad dom känner och vad dom har gått igenom =(


JAG TÄNKER PÅ ALLA SOM HAR MIST NÅGON ELLER HA ÖVERLEFT I OSLO OVH UTOYA


/ Malin =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är 3 tjejer som älskar hästar & Fota & Sjunga =)
Malin 24År
Céline 13år
Linn 13År

Vi är från Offerdal och därför heter vi Offerdalsryttarna =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards